Oświadczenie dostępności serwisu Przystanek Zabłocie Sp. z o.o.
Przystanek Zabłocie Sp. z o.o. zapewnia, że strona internetowa Przystanek Zabłocie Bistro jest w pełni zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz z Wytycznymi dotyczącymi dostępności treści internetowych (WCAG) 2.1 na poziomie AA.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Status ten dotyczy części wspólnych serwisu – w szczególności układu, wyglądu i nawigacji. Za dostępność cyfrową treści prezentowanych w serwisie odpowiada Przystanek Zabłocie Sp. z o.o.. Publikujemy oddzielne deklaracje dostępności, w których można znaleźć informacje dotyczące dostępności treści i dane do kontaktu, aby użytkownicy naszej strony mogli zgłaszać problemy z dostępnością cyfrową.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej lub zamieszczonych na niej treści prosimy zgłaszać na adres e-mail biuro@przystanekzabłocie.pl lub telefonicznie
+48 699713852.
Inne zgłoszenia prosimy przesyłać na adres biuro@przystanekzabłocie.pl.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
W takim żądaniu prosimy podać:
-
Swoje imię i nazwisko,
-
Swoje dane kontaktowe,
-
Dokładny adres podstrony, na której opublikowano niedostępny cyfrowo element lub treść,
-
Opis problemu i propozycję, jak go rozwiązać.
Na żądania zapewnienia dostępności odpowiadamy w ciągu 7 dni roboczych. Jeżeli w tym czasie nie zapewnimy dostępności strony lub jej elementów, poinformujemy o tym osobę wskazaną w żądaniu. Wskażemy też nowy termin załatwienia sprawy lub zaproponujemy alternatywny sposób dostępu do tych treści, w zakresie wskazanym w żądaniu.
Jeżeli w ocenie osoby, która występuje z żądaniem, nasza reakcja, sposób zapewnienia dostępności lub zaproponowany dostęp alternatywny będą niewłaściwe, ma ona prawo złożyć skargę.
Skargi prosimy kierować do Biura Przystanek Zabłocie Sp. z o.o.:
-
Pisemnie lub osobiście – na adres:
Przystanek Zabłocie Sp. z o.o.
ul. Dworcowa 2
34-300 Żywiec -
Pocztą elektroniczną – na adres: biuro@przystanekzabłocie.pl
-
Telefonicznie – na nr +48 699713852
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub wsparcia w zakresie dostępności strony internetowej Przystanek Zabłocie Bistro, jesteśmy do Twojej dyspozycji.