top of page

Oświadczenie dostępności serwisu Przystanek Zabłocie Sp. z o.o.

Przystanek Zabłocie Sp. z o.o. zapewnia, że strona internetowa Przystanek Zabłocie Bistro jest w pełni zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz z Wytycznymi dotyczącymi dostępności treści internetowych (WCAG) 2.1 na poziomie AA.
 

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Status ten dotyczy części wspólnych serwisu – w szczególności układu, wyglądu i nawigacji. Za dostępność cyfrową treści prezentowanych w serwisie odpowiada Przystanek Zabłocie Sp. z o.o.. Publikujemy oddzielne deklaracje dostępności, w których można znaleźć informacje dotyczące dostępności treści i dane do kontaktu, aby użytkownicy naszej strony mogli zgłaszać problemy z dostępnością cyfrową.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej lub zamieszczonych na niej treści prosimy zgłaszać na adres e-mail biuro@przystanekzabłocie.pl lub telefonicznie
+48 699713852.

Inne zgłoszenia prosimy przesyłać na adres biuro@przystanekzabłocie.pl.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

W takim żądaniu prosimy podać:
 

  • Swoje imię i nazwisko,

  • Swoje dane kontaktowe,

  • Dokładny adres podstrony, na której opublikowano niedostępny cyfrowo element lub treść,

  • Opis problemu i propozycję, jak go rozwiązać.


Na żądania zapewnienia dostępności odpowiadamy w ciągu 7 dni roboczych. Jeżeli w tym czasie nie zapewnimy dostępności strony lub jej elementów, poinformujemy o tym osobę wskazaną w żądaniu. Wskażemy też nowy termin załatwienia sprawy lub zaproponujemy alternatywny sposób dostępu do tych treści, w zakresie wskazanym w żądaniu.

Jeżeli w ocenie osoby, która występuje z żądaniem, nasza reakcja, sposób zapewnienia dostępności lub zaproponowany dostęp alternatywny będą niewłaściwe, ma ona prawo złożyć skargę.
 

Skargi prosimy kierować do Biura Przystanek Zabłocie Sp. z o.o.:

  • Pisemnie lub osobiście – na adres:
    Przystanek Zabłocie Sp. z o.o.
    ul. Dworcowa 2
    34-300 Żywiec

  • Pocztą elektroniczną – na adres: biuro@przystanekzabłocie.pl

  • Telefonicznie – na nr +48 699713852

 

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub wsparcia w zakresie dostępności strony internetowej Przystanek Zabłocie Bistro, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Logo Przystanek Zabłocie Bistro
bottom of page